kritaen5a


Skyll dig själv horbarn
February 19, 2010, 18:20
Filed under: Uncategorized

Såja. Titta riktigt noga på den här bilden, låt den sjunka in ordentligt. Framförallt det där leendet. För vi på REDAKTIONEN kommer göra allt i vår makt för att skura bort det där äckliga flinet från hans fula gnagar-tryne. Allt som någonsin har gjorts och sagts av Eguren om Bajen är glömt nu.

Det som glädjer oss är att vi vet att Egurens liv verkligen kommer att förstöras iom den här flytten. Han kommer till en klubb som tappat nästan alla sina bra spelare och som dessutom inte är i behov av ännu en mittfältare eftersom man redan har ett ihopspelat mittfält som bidrog till deras SM-guld förra året och som säkert inte är så sugna på en ny spelare som kan komma att rubba deras balans. Dessutom så håller Allsvenskan en alldeles för låg nivå för att det ska ge honom en plats i Uruguays startelva till VM vilket gör flytten helt onödig om man ser det ur ett sånt perspektiv. Gnaget kommer med största sannolikhet inte heller gå särskilt långt i europa pga att man tappat anfallare och backar och inte ersatt dom ordentligt (tro oss, vi som Bajare vet tyvärr hur sånt funkar..) vilket bara gör det hela till ett ännu större skämt. Dessutom så har han dragit på sig hatet från hundratusentals Bajare och han kommer aldrig att kunna röra sig bekvämt i Stockholm. Till slut så kommer han och hans hora till fru märka vilket misstag dom har gjort och det kommer resultera i att det är vi som kommer att få det sista jävla skrattet.

Av alla fotbollsklubbar i hela världen så valde han att gå till den enda klubben som kommer resultera i att hans liv blir förstört och det enda vi på REDAKTIONEN har att säga är: Skyll dig själv horbarn.

Och f.ö heter det inte Bajen siempre utan det heter BAJEN FOREVER.


9 Comments so far
Leave a comment

Lilla äckliga hora.

Comment by Sebba ditt lilla horbarn

Ny film med eguren http://www.redtube.com/27461

Comment by Kåmarrow

FORZA BAJEN SIEMPRE? HORUNGE! DET ÄNDA SOM FÅR DIG ATT INTE BLI KNULLAD RAKT AV, RAKT AV, RAKT AV, RAKT AV, RAKT AV, ÄR OM DU GÖR SJÄLVMÅL VARJE, DÅ MENAR JAG VARJE, MATCH MED aik. ANNARS FÅR DU FAN SKYLLA DIG SJÄLV SOM RUBRIKEN LYDER! VAFAN TROR JAG ATT JAG SKRIVER TILL HORUNGEN EGUREN NU ELLER? HAHAHA, SÅ JÄVLA SKÖN JAG ÄR. NAE MEN SERIÖST NU, VILKEN JÄVLA HORA! DU VA ÄLSKAD, DÅ MENAR JAG ÄLSKAD OCH SÅ GÖR DU SÅHÄR? VAFAN TÄNKER DU MED? DIN FRUS FITTA ELLER? SOM FÖRÖVRIGT ÄR MOTSATSEN TILL MIG, VET DU VARFÖR EGUREN? FÖR JAG ÄR EN USELESS CUNT! SKÖN JAG ÄR ÄNNU EN GÅNG. ANNARS SÅ VILL JAG SÄGA ATT VI VINNER SUPERETTAN ALÁ NEWCASTLE. HEHE, JAG ÄR JU FÖR FAN STÖRTSKÖN, SÅ JÄVLA SKÖN ÄR JAG.

Comment by the useless cunt

Vilket smutsigt litet svin. Åk hem till djungeln och häng dig i en lian din jääävel!

Comment by E. Mike

döden väntar eguren din lilla horunge

Comment by skägget

Fan vilket äckligt horflin han har på bilden!

Comment by Hav Utan Hamnar

Puta, svin, olojal, horunge, spottar på sådana.

Comment by bedrövlovich

Låt inte horungen få en jävla lugn stund, jag vill se han gråta ut hos aftonbladet, jag vill att han försvinner från Stockholm å aldrig mer kommer tillbaks. Jag vill att han inser att han precis vände ryggen till svergies bästa supportrar för ett jävla horlag som Allmänna kuksugarna. Trodde han värderade heder mer än pengar, men tydligen inte.. Syns i allsvenskan 2011 DIN HORA!

Comment by Danne

Du hade allt Eguren. Du hade allt en fotbolls spelare kunde få från sina fans.
Men du svek oss.
Jävla Judas!
Försök gå på Söder utan att bli nedslagen din jävla HORFITTA!

Comment by toolazy




Leave a Reply

