kritaen5a


Gökdeniz Karadeniz
March 7, 2010, 15:31
Filed under: Uncategorized

Ryktas att det spottas och snorloskas friskt av Bajare i både mat och dryck på diverse barer och resturanger på Södermalm när beställningar görs av folk i aik-attiraljer. Ett tips till alla ni gnagare är att försöka vara lite mer diskreta när ni besöker våran stadsdel..


5 Comments so far
Leave a comment

Härligt! Själv har man loskat i Simon Banks carbonara och glatt sagt smaklig måltid🙂

Comment by Bajen

Blir alldeles varm i själen av att höra detta!

Comment by Spottloskan

2 Firman boys som förövrigt äger en restaurang i Uppsala var på besök på den restaurang jag jobbade på och dom fick sin pepparstek fint dragen där bak och en trevlig lobba i pepparsåsen, antar att de gillade det eftersom dom dricksade fint hela kvällen. SOLNA TATTARE!

Comment by Grabben från norr

posten som gjorde dagen!

Comment by sr

Vi gnagare kan minsann också. Igår kom det in en bajare på resturangen jag jobbar på(macDonalds i Väsby). Jag tog mod till mig och snöt mig i hans pommes. Tyvärr kom massa blod med eftersom min näsa inte läkt från smällen i gamla stan så chefen såg allt och jag fick kicken och nu letar jag pantburkar i väsby centrum och jag är jävligt arg så jag funderar på att hoppa på några bajengranar och skriva upp det på sverjescenen fast sl kortet e så jävla dyrt nu för tiden och burkarna i väsbycentrum ligger ju inte och väntar i all evighet och nu värker galgen och livet känns tufft nej fan jag tror jag skjuter mig..

Comment by ARGA firman boys




Leave a Reply

