kritaen5a


123 KGB
May 20, 2010, 11:10
Filed under: Uncategorized

Två gamla Bajen-grabbar längtar hem


2 Comments so far
Leave a comment

Snyggt…

Comment by hackney hardcore

var i JKPG i vintras och nån fitta börja fråga var jag kom ifrån. Söder sa jag.
Då börjar han fråga om Bajen och oss supportrar osv. och jag ber honom att hålla sin bondekäft stängd, för det var inte läge (jag var där i annat sällskap)
Men hans fascination för Bajen liknade motstycke och han tjatade och tjatade.
Till slut sa jag att jag slår hårt för Bajen om du vill ha det så och då ville han bjuda på bärs. Hans ögon bränn av förundran för det vi har.

Joel Kinnaman, lycka till // BCC – du vet vilka vi är

Comment by sthlmroad




Leave a Reply

