kritaen5a


Kontaktannonser
June 7, 2010, 06:13
Filed under: Uncategorized

REDAKTIONEN don’t do Kontaktannonser, but if we did. It would probably be the most effective Kontaktannonser in the world…

1 Comment so far
Leave a comment

hi er ei blid deilige kvinne. 2 nakne. Har spennende former & tykk svart hår
blå øyne & en kysse som jeg liker å brukegjøre på deg.
😛 tenner veldig på tank av & bli eid kontakt meg
da vel:-P! Jeg har en nakne kvinne for en sex med en norsk mann.
..voksen, sexy norske dame ønsker norske menn for sextreff og bdsm.
Er ute etter norske mann på dating, alder fra om tjuefem til
65.

sexy norske damer i sin stor alder ønsker seg en frigjort
partner for sex (mann) for deilige treff. 🙂 hva vet, kanskje også noe mer hvis alt klaffer.

fordi vi første omgang er jeg ute etter å innhente mine behov.

Comment by anchor2




Leave a Reply

