kritaen5a


Bra där BO!!
November 20, 2010, 19:24
Filed under: Uncategorized

It’s not the dog in the fight, it’s the fight in the dog!


3 Comments so far
Leave a comment

Lovande framtid

Comment by roppish

Fan också… Jag gjorde det igen… Fast jag dyrt och heligt lovat dom flesta i min närhet, om jag bara kunde få förklara: Jag vet att det är fel att betala för sex, men horan hade ben som gick hela vägen upp, och en fitta som en trollbunden melon plus att Joppe hade bjudit mig på riktigt smutsigt tjo.

Jag vet inte vad mer jag ska säga, det kommer aldrig hända igen…

Comment by blocksupa

tillochmed jag som sitter bakom vietnam veteranerna på SÖS uppskattar linen, men en allvarlig fråga….min svampchef sitter i häcken..vem kan agera bajenstyrelse och sälja cheaptimes? knark är bajs och jag e fan one cup med två brudar.

Comment by crankare




Leave a Reply

