kritaen5a


Kuken, ballen, Eyravallen
February 23, 2011, 22:59
Filed under: Uncategorized

Fett äkta ramsa. Celtics fans ger sin version på en odödlig klassiker av Depeche Mode.

REDAKTIONEN utlyser härmed en tävling för alla Bajare. Den som kommer med den bästa Bajen-texten (på svenska) till den här låten/ramsan vinner en gubbe Haninge från Huddinge. Sätt igång nu och kom med förslag så kanske det är just DU som blir hög till helgen.

Originalversionen: http://www.youtube.com/watch?v=a84L1hVVEls

EDIT: Vinnarförslaget kommer sjungas på Hovet under Bajenkvällen.

EDIT 2: gnaget NI är ett skämt. Sluta kopiera oss GRÖN-VITA hela tiden. Ni är och kommer alltid vara ett steg efter..

27 Comments so far
Leave a comment

Celtics The Green Brigade. Äkta. Celtic Soccer Casuals. Fett äkta.

Comment by Bajen

Den skulle vara fet att höra på söder.

Comment by Zelius

“När jag går på Bajen, så sjunger jag en sång .
Jag kan inte få nog, jag kan inte få nog .
När jag går på Bajen, har Norra (lr klacken) hålligång.
Jag kan inte få nog, jag kan inte få nog .
Nej jag kan inte få nog av grönt och vitt,
du du du…”

Redan propsat på att köra denna, fet som fan !

Comment by Zeke Varg

Deju vu…

—->Tillsammans är vi Bajen, de andra lagens skräck, bajen hammarby, bajen hammarby!
Vi ska dricka bira och ta en massa tjack, bajen hammarby, bajen hammarby!

Och när vi åker på bortamatch, kan ni räkna med att vi kommer våldta er.

Na na nanananana, na na nanananana, na na nananana, na na na na!
Na na nanananana, na na nanananana, na na nananana, na na na na! —->

Comment by Jokerit

Vaknar tar en borre sen bladar in till stan

And i just cant get enough, i just can’t get enough.

Slår en signal, kritar 5 till måste va vaken hela dan.

And i just cant get enough, i just can’t get enough.

Kör 150 på nybrogatan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment by borre de la rotebro

skönt initiativ, denna är på läktarn snart, precis som chiao bella.

Comment by Anonymous

skönt initiativ. denna ramsa kommer snart att sjungas på söder, precis som chiao bella!

Comment by mackan

Vi é Hammarby, vi hatar djurgården!

Och söder e mitt hem! Och söder e mitt hem!

Vi är alla grönvita, vi älskar vårat gäng!

Och Gnaget ger vi däng! Och Gnaget ger vi däng!

Vi följer vårat Hammarby, och allt annat får oss att spy!

Dododididodoiddidoi /youtube

Comment by mackan

Här har ni Bajensvinen, av äkta härdat stål
På gator och på läktarn, vi ger er vad ni tål

Där Bajen spelar är vi, och kommer alltid va
Vart som helst i landet, i varenda jävla stad

Och att ni hatar oss skiter vi i
För vi är störst, bäst, vakrast
Å vilka fan e ni?

Du du du…

/”the orange bastard”

Comment by E. Mike

My röst falle rpå denna! sjukt äkta!

Comment by Krypdittsvin

Tycker den funkar bäst på Engelska, varför inte bara byta ut “baby” moy “Bajen”

Comment by JD

Läste precis att gnägget vill spela i bajenland på Stockholmsarenan… vill fan inte dela med packet! känns helt uteslutet! men det är ju dom som e horor i så fall…

Comment by who da fuck

Finns ju redan!

var e dif o gnaget – vi får fan aldrig nog
vi får fan aldrig nog vi får fan aldrig nog

bajen koks o bira – vi får fan aldrig nog
vi får fan aldrig nog vi får fan aldrig nog

vi hatar alla i er jävla stad
FÖR VI E BAJEN O FÅR FAN ALDRIG NOG
tja la la la la tja la la la la

Comment by zinkenzulus

Denna får min röst…

Comment by BAJSTORSK

“När jag går på fotboll
Är Bajen allt jag vill se
Jag kan inte få nog
Jag kan inte få nog

Bajen på Söderstadion
Jag vill bara ha mer
Jag kan inte få nog
Jag kan inte få nog

Upp på Söder ja där öser vi
Och det verkar som jag inte kan få..du du du dududuru”

Nu kör vi!

Comment by Bajen Casuals

Vi e gröna, vita och vi krigar för vårt lag .
Vårt lag e Hammarby, vårt lag e Hammarby .
Spöar Djurgårn, Gnaget å Götet varje dag .
Vårt lag e Hammarby, vårt lag e Hammarby .
Vi KROSSAR alla, och S J U N G E R våran sång !

Dududu… tyckte jag va bra

Comment by mackan

JA, kör på den !

Comment by Zeke Varg

Vi é Hammarby, vi hatar djurgården!
Och söder e mitt hem! Och söder e mitt hem!
Vi är alla grönvita, vi älskar vårat gäng!
Och Gnaget ger vi däng! Och Gnaget ger vi däng!
Vi följer vårat Hammarby, och allt annat får oss att spy!
Dododididodoiddidoi

Comment by SimonCa

Hammarby if jag tappar mitt förstånd
And I just can’t get enough, I just can’t get enough
Allting som du gör för mig och sättet du berör
And I just can’t get enough, I just can’t get enough

Det går upp och ner jag faller mer och mer
And I just can’t seem to get enough of

dutt dutt dutt dutt …..

Comment by arne

När vi är tillsammans mår jag alltid bra
Vi älskar Hammarby Vi älskar Hammarby
Nacka, Kenta, Runa, Petter, Matte W
Vi älskar Hammarby Vi älskar Hammarby
Vi dricker bärs stämmer upp i sång
I väntan på NÄSTA guldsäsong

dumdumdudm

Comment by henkan

Fetttttt äktaaaaaaa

Comment by Anonymous

Mötas innan matchen å sänka några bärs
Jag kan inte få nog, jag kan inte få nog
Söders alla gator å hela söderort
Jag kan inte få nog, jag kan inte få nog

Vi är trogna genom nöd och lust
Du är det ENDA som betyder nåt för oss

Comment by Kött

Tveklöst smartast hittills.
Byt ut till I just can’t get enough istället så är det en vinnare.

Comment by HFB

Äkta med grönvita låtskrivare.. Puss

Comment by Sanna.S

bajen, bira de bästa som jag vet,
jag får fan aldrig nog, jag får fan aldrig nog,

bajen, bira det bästa som jag vet.
jag får fan aldrig nog, jag får fan aldrig nog

på söders höjder med stans bästa vy ställ er upp å ropa HAMMARBY! dududuudu…

Comment by blocksupa

se bajen lira ere bästa som jag vet, jag får fan aldrig nog, jag får fan aldrig nog!

Comment by blocksupa

Ny, modifierad version,

“Vi e gröna, vita, vi sjunger för vårt lag,
Vårt lag e Hammarby, vårt lag e Hammarby !
Spöar Djurgårn, Gnaget och Götet varje dag,
Vårt lag e Hammarby, vårt lag e Hammarby !
När det går dåligt så ger vi aldrig upp,
för vi STÅR UPP för vårt KÄ-RA Hammarby !
Dududuru…

Comment by Zeke Varg




Leave a Reply

