kritaen5a


Svinet Robert Laul
June 1, 2011, 07:51
Filed under: Uncategorized

Det finns många svin på Aftonbladet men det största av dem alla är Robert Laul, bara att höra hans äckligt gnällande röst gör REDAKTIONEN förbannad.

Som Zlatan en gång sa “fan vad ful du är Laul”.


6 Comments so far
Leave a comment

Fet och onykter. Jag skulle klappat till honom om han snodde mina pommes frites!

Comment by Dirr

Vilket smutsigt litet svin!

Comment by E. Mike

hahahaha fy fan vilken gris!

Comment by Anonymous

Tjockisen har ju sett till att få bort klippet!

Comment by Plisken

Flashback när jag ser detta.
I höstas vid donken, slussen, gick han runt med en donkenpåse och frågade alla förbipasserande, däribland mig och mitt kvinnliga sällskap(som senare fick smaka både en och två gånger, BOOM) om eld. Han var riktigt vidrig, dräggig och fet.. jävligt fet.

Comment by Niklas, jag heter Niklas.

kul att hon fick smaka iaf

Comment by Anonymous




Leave a Reply

