kritaen5a


Veckans ros 2.0
April 24, 2013, 17:35
Filed under: Uncategorized

Rätt skön grej som hände förra helgen. Hade en stor födelsedagsfest hemma hos oss. Stod i köket och softade, insåg att min lur låg I mitt rum, öppnade dörren och möttes av två av mina polare mitt uppe I att dubbla en brud I min säng helt nakna och svettiga. Helt ok tänkte jag då. En timme senare låg samma brud och blev knullad av en helt annan, tredje snubbe, i min polares säng. 3 snubbar inom loppet av 90 minuter. Vilken jävla stjärna!


4 Comments so far
Leave a comment

Pundare b’s debutinlägg?

Comment by Järnrör

Spelarna har såklart ett gigantiskt ansvar men idag riktar jag all min kritik mot jänkaren på bänken. Vad fan gör han?

1. Varför startar vi med Besara på en kant? Killen ska spela i mitten. Annars passar han bättre på bänken.

2. När vi i paus, i underläge, vill förändra matchbilden så byter han ut två offensiva spelare varav den ena är den mest kreativa vi har på banan. Han behåller ett innermittfält med två slitvargar.

3. Han tycker tydligen helt plötsligt att Sinan ska spela. Kvar på bänken sitter både Rynell å Castro. Två poängspelare.

Alla ser att det vi borde ha gjort är att byta ut Baggio och Schuler. Flyttat in Besara i mitten och plockat in Castro och Lallet/Rynell på kanten.

Men rikspuckot plockar av Besara! Det är ett jävla skämt. Kan någon be honom försvara detta. Om han inte har en jävligt bra förklaring så måste han bort. Han har isf inte fattat ett jävla dugg. Helt sjukt.

Som grädde på moset så använder han sitt tredje byte till att byta ut Sundin och behålla sina två deffmittar på planen.

Gör han det på ren jävelskap eller? Sitter han å garvar på sitt hotellrum nu? Ingen jävel är så jävla felknullad att man agerar på det här sättet.

Minns någon artikel för inte så länge sedan där Gregg sa att presterar man inte så kommer man inte få spela i hammarby.

HUR FAN ÄR DET MED DIG SJÄLV DÅ DIN JÄVLA HORUNGE!!

Comment by Della Valle

Klippt från expressen.

Hammarby åkte till Falkenberg med en seger och en bra första halvlek mot Örebro i ryggen. Men utan Kennedy Bakircioglü i laget (skadad) saknades all form av kreativitet hos Bajen. De grönvita var så uddlösa att det hade varit ett rån om de hade fått med sig en poäng från Falkenberg. Det fick man inte. Det blev istället en rätt klar seger för hemmalaget, som hade väldigt bra koll på Billy Schuler/Erik Sundin i första halvlek – och Sundin/Ayranci i den andra. Hammarby fortsatte att hela tiden försöka hitta in med djupledsbollar bakom hemmalagets backlinje, trots att motståndarna stod väldigt lågt redan från minut ett. Dödsdömd taktik. Att Gregg Berhalter verkade sakna både en plan A och plan B , samt en förmåga att ändra en matchbild tycker jag borde oroa storfavoriten i Superettan.
Jag räknade inte till en enda riktigt het målchans för Bajen, det är för dåligt och inte godkänt på långa vägar.

***
Märkligt också att Nahir Besara, som är en kreativ spelare i grunden, får inleda på en kant och vara totalt borta under hela första halvlek. Sedan blev han utbytt. Att Berhalter inleder matchen med två defensiva mittfältare i stället, får mig att undra vad han gick in med för taktik och strategi mot Falkenberg? Det lyste inte direkt självförtroende om vare sig spelet eller spelarna.

Kan någon rädda klubben nu?

Comment by Della Valle

Järnrör>> Nej.

Comment by kritaen5a




Leave a Reply

