kritaen5a


Trillingklubbarna
May 27, 2013, 12:20
Filed under: Uncategorized

Och i en och samma planstormning så lyckades IFK gbg sätta den i röven på både djurgårn och gnaget. REDAKTIONEN har inte mycket till övers för Glenn och resten av de kusin-knullande bönderna från gbg men lite imponerade är vi ändå.


7 Comments so far
Leave a comment

Nu får det räcka. Bort med alla överbetaldafittor i laget samt föreningen, det är inte bara Greg och laget som ska väck, Grauers hertzell samt andra som inte kan sköta ett välbetalt arbete. KGB hjälp oss rensa

Comment by Söderkisen

Altså jag e ingen expert på yenkarnas fotbolls historia och kan väl bara namn på ett lag och det är väl galaxy el nått men den lilla kunskapen jag har (råtta mig om jag har fel) är väl att de utländska proffs som finns over there är väl dom avdankade fortfarande penga kåta lirare typ Beckham. och skulle jag få välja mellan en amerikansk tränare och en svensk korpen lirare så skulle jag välja de sist nämna oavsätt om han skulle vilja ha samma lön som den där gregg. oavsätt våran dåliga ekonomi men vem kom på iden att ta emot hjälp från usa. jag har väl inte hängt med på så sätt att jag vet anledning till det så vill någon upplysa mig om de så tas den ifot tacksamt emot(e jag ute och cycklar så tillrätta visa mig gärna)
1.2.3

Comment by Loppan

Ja för helvete bort med jänkarjäveln.Han kan ju inte ändra en match bild.

Comment by Oldish

om ändå bajem kunde spela ca 25% av suportranas stöd till dom skulle de ligga i toppen på allsvenskan. När en u-17 spelare kommer in med så pass mycket kvar och ställningen o-1 så tycker jag det är dags att tänka om el om det stod 0-0 inget ont om grabben han sköte sig. juniorer ska ha 5-10 min om vi leder med 3-0 kan få mer om de står 4 el 5-0 men de lär ju inte hända det är dags att ta tag i den saken

Comment by Loppan

Comment by Mr_Slice

Ojojoj!

Comment by kritaen5a

Haha!

Comment by kdog




Leave a Reply

