kritaen5a


Rest in paradise
December 10, 2013, 10:31
Filed under: Uncategorized

REDAKTIONEN känner stor sorg idag. En av våra bröder och käraste vänner har gått bort.

VILA I FRID ILMARS. Du var en av de gladaste och trevligaste människor vi någonsin träffat. Din mentalitet till livet var beundransvärd och ditt enorma hjärta var på rätt ställe, hela tiden.

Allting känns otroligt overkligt, orättvist och menlöst just nu. Saknaden är ENORM.


6 Comments so far
Leave a comment

Alltid saknad min kära vän! Ta hand om dig .. RIP Illmar❤ 123

Comment by Anonymous

Söderbror och gammal vän.
Allt är lite tyngre nu utan dej.

Jag skänker den kraft jag har kvar till familjen J.

Comment by Anonymous

R.i.p min tanke e hos din familj o de nermaste.
M.v.h Pavvan

Comment by Pavvan

Du kunde alltid locka fram ett garv hos mig – ett äkta garv. Fan vad jag hoppas att du har det bra broder, och jag önskar du kunde dela en bira med mig imorgon! Kommer sakna dig!

Comment by Anonymous

RIP tråkigt när ngn går bort..

Mao WM

Comment by Anonymous

R.I.P Så orättvist. Kärlek och respekt till dig och din familj
Ilmars -Söderlegend

Comment by Dopek




Leave a Reply

