kritaen5a


Lucka Nummer 5
December 5, 2015, 10:44
Filed under: Uncategorized

Dagarna rasar förbi och det är redan dags för lucka nummer 5 i den numera legendariska Julkalendern.

Topp 3 fett äkta åkommor är det REDAKTIONEN tar en närmre titt på idag.

 

3.Trädmanssjukan

12351149_10154437528699832_754487833_n

Sjukdom som uppstår när kroppen helt enkelt säger nej nu räcker det, jag tänker bli ett träd istället. Om mannen på bilden är på väg att bli en Ek, gran eller rentav tall förtäljer inte historien.

 

2.Hundnyllesjukan

12336137_10154437535984832_1334481426_n

Man hör ju då och då om människor som föds i fel kropp med fel kön. Hundnyllesjukan innebär helt enkelt att man föds som hälften hund och hälften människa där nyllet är en mix mellan labrador och man i 30-års åldern.

 

  1. Gigantiskjävlapungsjukan12319260_10154437531784832_2120813303_nNi minns alla hur det var när man var 14 och satt på bio med en hand på kuken i 120 minuter. Detta är samma sak fast kroniskt.

 

 


1 Comment so far
Leave a comment

Live and direkt. Gårdare åker på spö och snackar med snuten? Golare har inga polare.
Dyngrak bajare drar från solli och står och lightar en cigg utanför nosh and chow. Får en flaska i huvudet. Frågar vad det är frågan om. Hets uppstår. – vill du boxas eller? (DY:S “TYNGRE”)
Absolut inte jag kör inte men vafan håller ni på med?
Vi kör för DY.
Okej är ni bögar eller? (bokstavligen).
– vill du köra eller? (bokstavligen) om ni bråkar med mig så lovar jag er att jag kommer se till att tumba boysen spöar på er. (pappa med känningar inom KGB:s gamla garde)
-kör du själv eller? (DY)
Absolut inte men jag lovar att jag kommer följa med och spöa på er båda 2 om ni slår mig nu. 17 april åker tåget.
– Är du bög eller? Ska vi köra? (DY)
– Som jag sa min far har känningar hos dom tyngre KGB männen.
( bögarna från djurparkenzoo)
okej aja hahaha men vill du bråka eller? )

– Som jag sa nej men om ni vill slåss här och nu så absolut!
(anonym bajare)

Gammal BY polare kliver ut från solli till grabben som inte vill slåss.
DY snubben jiddrar får en rak höger, (hets uppstår.)

Utanför 7eleven DY “grabb” åker på en rak höger från old school BY (lagt av för 5år sedan)
Anonym Bajare håller tillbaka andra DY polarn talar om att om det är box är det 1on1 och går du med blir anonym bajare tvungen att gå med.
Bög polarn från DY förstår läget.
Ex BY på G till Tuben östermalmstorg.
DY snubben springer efter vill ha bråk.
Ex BY får en förvaning via skrik från anonym bajare.
Ex BY reagerar vänder sig om frågar DY “grabb” vad det är frångan om?
– Vem är du, vem fan tror du att du är? (DY)
ex BY garvar går vidare.
(Hets uppstår)
Gammal BY vänder sig om ger en rak höger.
DY:s glasögon orm bögjävel ramlar ner i backen.
Andra DY reagerar springer fram till ex BY och hetsar.
(hetsig konversation uppstår)
Resultat: DY polar bögen visar respekt och hetsar om 17april. Anonym Bajare viker in och garva.
– Säger då är det nog dags för mig att gå med och spöa skiten ur er bögjävar också.
Ex BY bara garvar och åker hem.
DY boysen golar till bög snuten (eventuellet). Som kom med 4pikér på 10 min efter 2 smällar i huvudet och brustna glasögon på DY POJKE.

MVH: Anonym bajare som fick flaska i huvudet av tönt gårdare som vill bråka med neutrala människor som inte har med saken att göra.

Skrivet av: Den neutrala bajaren som fick upp leva Apa IF:s bög DY fasoner.

Comment by Anonymous




Leave a Reply

