kritaen5a


Lucka 13 (Lucky 13)
December 13, 2016, 23:17
Filed under: Uncategorized

Dagens/kvällens lucka handlar om den gången en från REDAKTIONEN (jag) satte på sin morsas polare:

Det är med solsken i blick jag tänker tillbaka på den kvällen. Jag var 21 år gammal, Baby Squad var Sveriges bästa yngreliga, ladd var fortfarande spännande och livet lekte rent allmänt. Min morsa hade en polare, lite yngre än henne själv men fortfarande dubbelt så gammal som mig, som jag hade spanat på en längre tid. Varje gång jag såg henne så fick jag den där härliga “fan henne vill jag pippa”-känslan i kroppen, och hon var alltid lite småflörtig på ett sånt sätt ens morsas polare kan vara utan att morsan fattar nåt. Hon var frånskild och hade ett barn som endast var tre år yngre än mig, vilket gjorde henne ännu mer åtråvärd.

Av förklarliga skäl så visste jag att det skulle bli svårt, enda gångerna jag träffade henne var ju med morsan. Jag insåg att jag var tvungen att ha lite is i magen för att få till det, vänta på rätt tillfälle. Ett tag så undrade jag om det öht skulle dyka upp ett tillfälle, det var ju praktiskt taget omöjligt att få mer än ett par minuter med henne.

MEN! Så en kväll så dök det upp något som jag inte kunde tolka som något annat än förmodligen min enda chans.. Vår familj vart bjudna på middag där även hon närvarade, vilket givetvis var nice. Helt plötsligt behövde hon dra. Morsan var på muggen så hon hann inte säga hej då, men hon tog tag i mig och sa “jag har ett nytt mobilnummer, du måste ge det till din mamma” skrev ner det på en lapp och gav det till mig. När hon gjorde det tog hon samtidigt tag i min handled och höll den, inte så märkvärdigt kanske men hon höll den ett par sekunder längre än vad som kunde anses “normalt”. Det var då jag insåg: ska det hända så ska det hända ikväll. Så fort hon hade dragit och innan morsan kommit tillbaka skrev jag snabbt ner hennes nummer i min mobil, och gav sen lappen till morsan.

När det var dags att åka hem så fick jag skjuts till min lägenhet av morsan. Jag satte mig medvetet i baksätet och när vi väl var iväg så drog jag iväg ett sms till henne. Först fattade hon inte vem det var. När jag förklarade vem jag var så tog det flera minuter innan hon svarade. När jag väl fick ett svar så var det “ÄR DU HELT DUM I HUVET, VET DIN MAMMA OM VAD DU HÅLLER PÅ MED?”. Jag förklarade att morsan inte visste nåt, att jag inte brydde mig om att de var polare, jag ville träffa henne och det var det enda jag brydde mig om. Då frågade hon plötsligt “När?”. Jag svarade något i likhet med “när som helst” och då frågade hon, till min förvåning, “Nu?”. Ja svarade jag, nu om hon ville. Dock satt jag fortfarande i bilen med morsan. Vi kom överens om att hon skulle komma till mig om en timme. Hon frågade om jag hade vin hemma vilket jag inte hade, så jag fick kuta ner till en mack och köpa 3,5:or.

Som lovat dök hon upp vid min dörr. Jag gav henne en bärs och satte på lite musik. Hon stod där och upprepade hur galet det var att hon var där och att morsan ABSOLUT INTE fick få reda på det. Jag märkte att hon var lite spänd så för att lätta upp stämningen så tog jag tag i henne, och svängde om henne i en improviserad dans till musiken mitt i min lilla etta i Söderorten. Jag tänkte att det nog var sånt kvinnor i hennes ålder gillade, pardans. Och det fick önskad effekt för hon slappnade av ganska omgående. Därefter dröjde det inte länge innan vi båda låg nakna i sängen. ÄNTLIGEN!

Detta var min första erfarenhet av att ligga med en äldre kvinna, och jag fick mersmak för framöver så hände det ett flertal gånger. Det är något speciellt med kvinnor strax över 40, de är lite som mogna och härliga persikor. Innan vi somnade berättade hon att jag var den tredje personen hon hade legat med, hon hade gift sig ung o.s.v. Det gjorde det hela ännu maffigare. Där och då, med en naken 42-årig tant i sängen, var jag kung av Söderort!

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

